10 June 2013, 23:07
Wij (mijn broer en ik) hebben het inlaatspruitstuk ook laten zitten.
Beetje priegelen maar het lukte prima.
Auto even opgekrikt voor de onderzijde.
Bij mij was het zelfde stekketje ( de 2 bruine draden) iets te smal. Maar ook dat was zo opgelost.
Ben erg te vreden over de kabelboom.
Ik heb een Necam LPG installatie in de auto zitten. En deze wordt de komende dagen afgesteld.
Hij gaf nu wel wat backfires maar reed er ook nog niet mee.
Als hij straks goed is afgesteld dan ga ik er vanuit dat de motor goed loopt op LPG.
Er zit bij mij een intercooler tussen welke de afgelopen test stukjes de grootste klappen heeft opgevangen.
Zodra hij ook maar begon te klapperen, bij het minste of geringste, dan schakelde ik over op benzine.
Heb er dus eigenlijk nog niet mee gereden maar ben niet zo bang voor die problemen.
Onderhoud heeft het wel nodig, maar dat is niet zo'n probleem. En afentoe gewoon even rijden op benzine om de injectoren fris te houden.
Beetje priegelen maar het lukte prima.
Auto even opgekrikt voor de onderzijde.
Bij mij was het zelfde stekketje ( de 2 bruine draden) iets te smal. Maar ook dat was zo opgelost.
Ben erg te vreden over de kabelboom.
Ik heb een Necam LPG installatie in de auto zitten. En deze wordt de komende dagen afgesteld.
Hij gaf nu wel wat backfires maar reed er ook nog niet mee.
Als hij straks goed is afgesteld dan ga ik er vanuit dat de motor goed loopt op LPG.
Er zit bij mij een intercooler tussen welke de afgelopen test stukjes de grootste klappen heeft opgevangen.
Zodra hij ook maar begon te klapperen, bij het minste of geringste, dan schakelde ik over op benzine.
Heb er dus eigenlijk nog niet mee gereden maar ben niet zo bang voor die problemen.
Onderhoud heeft het wel nodig, maar dat is niet zo'n probleem. En afentoe gewoon even rijden op benzine om de injectoren fris te houden.
Volvo 245 2.1 TIC "82 (151-1) 319.000,
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl
Volvo 854 2.3 T-5 "94 (420-2) 275.000,
Volvo 855 2.5 10v LPG G2 "94 (418-11) 704.000
http://www.woermeijermotorsport.nl