25 August 2013, 12:27
Het toeval wil dat ik net aan het kijken ben op het forum hoe de zaak in te bouwen..
Super bedankt.
Nog even een vraag. Waar haal ik de plus vandaan? Ik haal voor het kleine klokje en economy meter deze nu achter uit de grote toerenteller. En de min sluit ik hier ook op aan. (de constante plus voor het klokje zit hier ook aan de onderkant van 3 stekkertjes)
Kan ik de plusdraden hier ook gewoon aanhangen? Ik heb wel eens gelezen dat als je alles van 1 bron afhaalt, dat dan je lampjes minder licht geven? Is dit zo? Of kan ik gewoon alle plusdraden hier aan knopen? (incl voltmeter)
Super bedankt.Nog even een vraag. Waar haal ik de plus vandaan? Ik haal voor het kleine klokje en economy meter deze nu achter uit de grote toerenteller. En de min sluit ik hier ook op aan. (de constante plus voor het klokje zit hier ook aan de onderkant van 3 stekkertjes)
Kan ik de plusdraden hier ook gewoon aanhangen? Ik heb wel eens gelezen dat als je alles van 1 bron afhaalt, dat dan je lampjes minder licht geven? Is dit zo? Of kan ik gewoon alle plusdraden hier aan knopen? (incl voltmeter)