1 October 2013, 18:32
Maar dan heeft de Bovag nog steeds een punt: het gaat om het gebruik van de oldtimers. Niet om de import van oldtimers. Die "toename" van jonge oldtimers kan je trouwens op 2 manieren opvatten: gaat het dan om de toename door import, of toename van dagelijks gebruik door die dingen?
Maar inderdaad wel vreemd dat Weekers beweert alleen cijfers t/m 2011 gehad te hebben. Nu lopen ze bij Financiën wel vaker enorm te slapen (zie de toeslagenfraude die ruim een jaar te laat ontdekt werd).
Echt handig is heel dit gedoe niet: er was duidelijkheid, maar nu is het eigenlijk nog onduidelijker dat het was omdat allerlei partijen (politiek, RvS, Autobelangen) ineens weer aan het touwtrekken gaan. Wie weet is dat getouwtrek al duurder dan het bedenken van het hele plan.
Maar inderdaad wel vreemd dat Weekers beweert alleen cijfers t/m 2011 gehad te hebben. Nu lopen ze bij Financiën wel vaker enorm te slapen (zie de toeslagenfraude die ruim een jaar te laat ontdekt werd).
Echt handig is heel dit gedoe niet: er was duidelijkheid, maar nu is het eigenlijk nog onduidelijker dat het was omdat allerlei partijen (politiek, RvS, Autobelangen) ineens weer aan het touwtrekken gaan. Wie weet is dat getouwtrek al duurder dan het bedenken van het hele plan.
