10 April 2006, 17:34
Zeg Lucas, ik heb ook zo'n setje gekocht en heb meteen de bekleding van de deuren af getrokken om even te kijken hoe het allemaal zit. Gaat lekker makkelijk trouwens. Erg onderhoudsvriendelijk
.
De cv motor in de deuren kun je volgens mij ook wel makkelijk kwijt. Je hoeft geen gaten te boren want de gaten lijnen zo op. Alleen had ik nog ff een vraagje waar jij het stangetje (die van de cv motor afkomt) geplaatst hebt. Heb je een gaatje geboord in dat plaatje waar ook het stangetje van het knopje, waar je de deur van binnen mee op slot zet, en dan daar dat stangetje aan vast gezet? Dat lijkt mij de meest logische plek. Ik ben wel ff benieuwd waar jij hem hebt gemonteerd (scheelt me weer een hoop denkwerk
)
Alvast bedankt!
. De cv motor in de deuren kun je volgens mij ook wel makkelijk kwijt. Je hoeft geen gaten te boren want de gaten lijnen zo op. Alleen had ik nog ff een vraagje waar jij het stangetje (die van de cv motor afkomt) geplaatst hebt. Heb je een gaatje geboord in dat plaatje waar ook het stangetje van het knopje, waar je de deur van binnen mee op slot zet, en dan daar dat stangetje aan vast gezet? Dat lijkt mij de meest logische plek. Ik ben wel ff benieuwd waar jij hem hebt gemonteerd (scheelt me weer een hoop denkwerk
) Alvast bedankt!