14 October 2013, 10:20
Haha, dan hebben we direct een eerste dagelijkse auto, en is er eentje puur voor hobby! (lees: alleen rijden voor de lol als je nergens naar toe hoeft, je mag dat uit milieu-overwegingen niet lekker efficient doen tijdens ritten die je anders ook zou maken met een nieuwere auto..)
In Utrecht met 245 op gas ook op +1372. Is nog zonder de accijnsverhoging op LPG.
Eerste auto (Passat 2004) en de stijgingen accijns en MRB daarvoor nog buiten beschouwing idd.
En de kinderopvangtoeslagen, bijslagen, aftrekposten en uitgaven idem. Maar goed, die zaten dan ook in de vorige 18 miljard (1000 E p.p.) al meegerekend...
Maar goed, het moet ergens vandaan komen.
Las ook dat er een voorstel is om gewoon eenmalig 10% van de spaartegoeden op te eisen, want dan heeft de regering de schuldenlast weer op acceptabel niveau.
Raar voorstel... Mag ik de staat dan ook verzoeken 10% van mijn hypotheek af te lossen? Dan heb ik mijn schulden immers ook op een acceptabeler niveau...
In Utrecht met 245 op gas ook op +1372. Is nog zonder de accijnsverhoging op LPG.
Eerste auto (Passat 2004) en de stijgingen accijns en MRB daarvoor nog buiten beschouwing idd.
En de kinderopvangtoeslagen, bijslagen, aftrekposten en uitgaven idem. Maar goed, die zaten dan ook in de vorige 18 miljard (1000 E p.p.) al meegerekend...
Maar goed, het moet ergens vandaan komen.
Las ook dat er een voorstel is om gewoon eenmalig 10% van de spaartegoeden op te eisen, want dan heeft de regering de schuldenlast weer op acceptabel niveau.
Raar voorstel... Mag ik de staat dan ook verzoeken 10% van mijn hypotheek af te lossen? Dan heb ik mijn schulden immers ook op een acceptabeler niveau...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005