25 October 2013, 22:09
Volvo legt de schuld bij de te late onderhoudsbeurten want de 120.000km beurt is wel 6000 km te laat geweest.
Ik ga er vanuit dat de dealer juist bij dit soort auto's controleert of het oliepeil niet gestegen is t.g.v. die defecte sensor. Juist daarom denk ik dat de te late beurt 60.000 km terug, geen invloed heeft gehad.
De dealer is telkens dezelfde en "pas" bij 187.xxx gaat het mis. De dealer heeft ondertussen 3 beurten gedaan en weet dus donders goed wat er volgens het boekje gedaan moest worden. Dan kun je niet gaan klagen dat 60.000km terug een beurtje te laat is uitgevoerd.
Kennelijk gaat die sensor soms stuk en als je dat niet doorhebt, ben je uiteindelijk de sigaar?
Ik ga er vanuit dat de dealer juist bij dit soort auto's controleert of het oliepeil niet gestegen is t.g.v. die defecte sensor. Juist daarom denk ik dat de te late beurt 60.000 km terug, geen invloed heeft gehad.
De dealer is telkens dezelfde en "pas" bij 187.xxx gaat het mis. De dealer heeft ondertussen 3 beurten gedaan en weet dus donders goed wat er volgens het boekje gedaan moest worden. Dan kun je niet gaan klagen dat 60.000km terug een beurtje te laat is uitgevoerd.
Kennelijk gaat die sensor soms stuk en als je dat niet doorhebt, ben je uiteindelijk de sigaar?