27 October 2013, 13:46
Jaloers.. ik heb nog even gedacht een technisch versleten 1800(E) te zoeken maar de carrosserie kan erg lastig zijn, en met mijn kookkunsten.. een favoriet sinds mijn jeugd, langs de Delftse grachten stonden er nog al eens wat, tussen de andere Zweedse en Engelse klassiekers geparkeerd, en ooit met een gewezen zwager een E uit België gehaald, maïsgeel..
Auto stond ergens achterin, met z'n kont tegen het hek, koppeling vast, remmen vast, accu dood en net niet helemaal dicht geparkeerd.. Slepen geen optie, dus kapje open (dan zie je dus niets meer) , startkar ernaast en proberen maar, sloeg direct aan en reedt dus ook direct..! Al lopende de startkar los en met de klep open tussen alle veel te dicht op elkaar geparkeerde 'okazies' door richting hek.. gelukkig was de koppeling inmiddels los.. je maakt wat mee..
anywho.. veel plezier ermee (en vervang de mistlamp door een mooie rooie van Hella..:wink
..!
Auto stond ergens achterin, met z'n kont tegen het hek, koppeling vast, remmen vast, accu dood en net niet helemaal dicht geparkeerd.. Slepen geen optie, dus kapje open (dan zie je dus niets meer) , startkar ernaast en proberen maar, sloeg direct aan en reedt dus ook direct..! Al lopende de startkar los en met de klep open tussen alle veel te dicht op elkaar geparkeerde 'okazies' door richting hek.. gelukkig was de koppeling inmiddels los.. je maakt wat mee..
anywho.. veel plezier ermee (en vervang de mistlamp door een mooie rooie van Hella..:wink
..!

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)