27 October 2013, 23:46
Zo, weer een druk weekend achter de rug. Helaas meer tijd dan nodig moeten besteden aan de volvo. Dit weekend mensen geholpen met verhuizen, Ãn een licht en geluidklus gehad. Omnabij de 500 kilometer achter de rug. Helaas begon het probleem vrijdag al, toen ik wat zonneklephouders ging halen bij iemand in Apeldoorn, aangezien mijn 2e paartje alweer was afgebroken. Auto uitgezet, aangebeld, meneer doet los, aankoop gedaan, even bij de auto kijken blabla. Ik vertelde dus van mijn startprobleem. En ja hoor, uitgerekend hier stopt de auto er compleet mee. De startmoter deed alleen tik, draaide niet meer.... Wat dingetjes nagekeken, geen vonk... Goed 2 uur later: nieuwe start/brandstof relais erin. Hij startte wel na wat moeite, maar het moeilijke starten, met het "back-fire" idee, is nog steeds niet verholpen...
Uiteindelijk dus dik 2 uur weggeweest voor iets wat eigenlijk maar 5 minuten had hoeven duren...
Dan is er nog een probleem bij gekomen: Ik hoor achter/boven de kachel regelmatig een relais zoemen. En deze zoemt best hard... Als ik mijn knipperlicht aanzet, is het gezoem weg. En na een aantal minuten is hij er weer.... iemand een idee wat dat kan zijn?
Hierbij nog weer een fotootje:
![[Afbeelding: DSC_0438_zpsa1ec5167.jpg]](http://i1016.photobucket.com/albums/af290/jeffreyvdm/DSC_0438_zpsa1ec5167.jpg)
Volgeladen met apparatuur op pad. Trekt wel veel bekijks met dat truss op het dak!
Uiteindelijk dus dik 2 uur weggeweest voor iets wat eigenlijk maar 5 minuten had hoeven duren...
Dan is er nog een probleem bij gekomen: Ik hoor achter/boven de kachel regelmatig een relais zoemen. En deze zoemt best hard... Als ik mijn knipperlicht aanzet, is het gezoem weg. En na een aantal minuten is hij er weer.... iemand een idee wat dat kan zijn?
Hierbij nog weer een fotootje:
![[Afbeelding: DSC_0438_zpsa1ec5167.jpg]](http://i1016.photobucket.com/albums/af290/jeffreyvdm/DSC_0438_zpsa1ec5167.jpg)
Volgeladen met apparatuur op pad. Trekt wel veel bekijks met dat truss op het dak!
Volvo 240 '92 -> Gesloopt
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver