19 November 2013, 16:56
Ik heb mijn 244DL nog steeds.
In het voorjaar mijn wielkasten laten opknappen en spuiten.
Schokbrekers vervangen, nieuwe veren achter geplaatst.
Gisteren nieuw Pullman interieur aangeschaft.
Echter wel veel kleine koelvloeistof lekkages gehad.
Daarvoor zelf al eens de thermostaat vervangen.
Vandaag echter eindelijk opgelost met behulp van Jambon, die tegenwoordig ook onder Volvo 140 serie Raad&daad adverteert".
De waterpomp werd vervangen door een nieuw exemplaar wat echter ook direct lekkage vertoonde.
Niet aan de pakking, die zat keurig gemonteerd maar een rubbertje dat bij de waterpomp geleverd werd was de boosdoener.
Ook dat werd vakkundig gemaakt.
Het schroefje aangedraaid dat ik was vergeten tijdens monteren van de thermostaat.
En om dan toch maar eventjes wat reclame te maken.
Jambon werkt schoon, secuur heeft verstand van zaken en is daarbij ook nog een wandelende encyclopedie.
En niet te vergeten prettig in de omgang.
Daarnaast beperkt hij zich niet alleen tot de uiteindelijke reparatie maar vind zo ook lekke slangetjes, drooggelopen lagertjes e.d.
Wat mij betreft een absolute aanrader als je een monteur nodig hebt omdat je zelf totaal niet technisch bent.
In het voorjaar mijn wielkasten laten opknappen en spuiten.
Schokbrekers vervangen, nieuwe veren achter geplaatst.
Gisteren nieuw Pullman interieur aangeschaft.
Echter wel veel kleine koelvloeistof lekkages gehad.
Daarvoor zelf al eens de thermostaat vervangen.
Vandaag echter eindelijk opgelost met behulp van Jambon, die tegenwoordig ook onder Volvo 140 serie Raad&daad adverteert".
De waterpomp werd vervangen door een nieuw exemplaar wat echter ook direct lekkage vertoonde.
Niet aan de pakking, die zat keurig gemonteerd maar een rubbertje dat bij de waterpomp geleverd werd was de boosdoener.
Ook dat werd vakkundig gemaakt.
Het schroefje aangedraaid dat ik was vergeten tijdens monteren van de thermostaat.
En om dan toch maar eventjes wat reclame te maken.
Jambon werkt schoon, secuur heeft verstand van zaken en is daarbij ook nog een wandelende encyclopedie.
En niet te vergeten prettig in de omgang.
Daarnaast beperkt hij zich niet alleen tot de uiteindelijke reparatie maar vind zo ook lekke slangetjes, drooggelopen lagertjes e.d.
Wat mij betreft een absolute aanrader als je een monteur nodig hebt omdat je zelf totaal niet technisch bent.