29 November 2013, 10:17
Maar dan heb je wel een groter probleem als ie er echt in de winter mee ophoudt, en je bij sneeuw en ijs op straat ligt.
Al kun je natuurlijk altijd ergens het laten doen., mocht dat zo zijn. Dus dat komt neer op een risico inschatting...
Heb de mijne ooit met de kerstdagen vervangen, onverwarmd, maar wel binnen. Die deed het toen trouwens alleen maar in standje 1.
Als ie in 2 en 3 wel hard draait, zonder veel bijgeluiden, dan kan ook de schakelaar stuk zijn?
Al kun je natuurlijk altijd ergens het laten doen., mocht dat zo zijn. Dus dat komt neer op een risico inschatting...
Heb de mijne ooit met de kerstdagen vervangen, onverwarmd, maar wel binnen. Die deed het toen trouwens alleen maar in standje 1.
Als ie in 2 en 3 wel hard draait, zonder veel bijgeluiden, dan kan ook de schakelaar stuk zijn?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

