3 December 2013, 22:33
Bedankt voor de reacties. Dat zijn inderdaad leuke weetjes! Ik heb het een en ander opgezocht op wikipedia over de Volvo modellen maar dit wist ik niet. Ik heb zojuist ook een Haynes werkplaatsboek besteld. Die heb ik ook liggen voor de GMC is in het begin wel ideaal.
Helaas heb ik er geen inlaat spruitstuk bij. De auto was van de broer van een kennis die plotseling is overleden. Hij had 13 auto's en veel oldtimer brommers. En nog veel meer losse onderdelen waar alleen hij waarschijnlijk van wist waar het bij hoorde...dus het zal vast nog bestaan maar geen idee waar. Ik moet dus op zoek naar een inlaat spruitstuk en carburateur,. waterpomp en dynamo.
Helaas heb ik er geen inlaat spruitstuk bij. De auto was van de broer van een kennis die plotseling is overleden. Hij had 13 auto's en veel oldtimer brommers. En nog veel meer losse onderdelen waar alleen hij waarschijnlijk van wist waar het bij hoorde...dus het zal vast nog bestaan maar geen idee waar. Ik moet dus op zoek naar een inlaat spruitstuk en carburateur,. waterpomp en dynamo.
Ik rij een:
GMC Vandura 2500, 5,7L V8 LPG&Benzine 3 traps automaat uit 1984
Volvo 264GL uit 1976
GMC Vandura 2500, 5,7L V8 LPG&Benzine 3 traps automaat uit 1984
Volvo 264GL uit 1976