10 December 2013, 23:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 10 December 2013, 23:49 door Kadett polar.)
Sorry voor mijn late reactie, de laatste weken is het heel erg druk geweest op de zaak.
Maargoed,
Bedankt voor de vele reacties, gelukkig kunnen jullie het project wel waarderen !
@ Asterix, mocht hij hem niet willen dan laat ik het aan jou weten.
Ik ga zeker veel foto's maken, wil zelf ook de hele ombouw goed in beeld kunnen brengen.
Ik hoop binnenkort eindelijk het blok er eens uit te halen, inc kabelboom en bak.
En voorlopig nog even op mijn gemakje op zoek naar een enkel massa vliegwiel en wat andere onderdelen.
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een grotere turbo?
Ik ben zelf wat aan het kijken en ik kom uit op een Garrett GTX2863R. Redelijk prijzig maar wel zeer degelijk.
En voldoet ook aan mijn eisen.
Maargoed,
Bedankt voor de vele reacties, gelukkig kunnen jullie het project wel waarderen !
@ Asterix, mocht hij hem niet willen dan laat ik het aan jou weten.
Ik ga zeker veel foto's maken, wil zelf ook de hele ombouw goed in beeld kunnen brengen.
Ik hoop binnenkort eindelijk het blok er eens uit te halen, inc kabelboom en bak.
En voorlopig nog even op mijn gemakje op zoek naar een enkel massa vliegwiel en wat andere onderdelen.
Heeft iemand ervaring met het plaatsen van een grotere turbo?
Ik ben zelf wat aan het kijken en ik kom uit op een Garrett GTX2863R. Redelijk prijzig maar wel zeer degelijk.
En voldoet ook aan mijn eisen.