11 December 2013, 08:52
Waardoor men dus aanstuurt op auto's van 4 jaar en jonger, toch?
Kennelijk wil men de stad op slot gooien voor alle auto's? Met nog een uitzondering voor de lease-rijders.
Tenminste, dat is toch de meerderheid van de auto's van 2009 en alter nu.
Want als ik de auto-reclames zie de laatste tijd (laatste paar jaar), dan worden er vaker bijtellingen genoemd dan verkoopprijzen.
Dat geeft aan dat de verkoop van nieuwe auto's vooral is gericht op leasers, niet voor prive-personen.
En dat geeft dan weer antwoord op Jambon's opmerking: Waarschijnlijk niet dus.
En daar hebben de lease bedrijven weer mazzel mee, want aan wie moeten ze anders de 4 jaar oude barrels weer doorverkopen?
Kennelijk wil men de stad op slot gooien voor alle auto's? Met nog een uitzondering voor de lease-rijders.
Tenminste, dat is toch de meerderheid van de auto's van 2009 en alter nu.
Want als ik de auto-reclames zie de laatste tijd (laatste paar jaar), dan worden er vaker bijtellingen genoemd dan verkoopprijzen.
Dat geeft aan dat de verkoop van nieuwe auto's vooral is gericht op leasers, niet voor prive-personen.
En dat geeft dan weer antwoord op Jambon's opmerking: Waarschijnlijk niet dus.
En daar hebben de lease bedrijven weer mazzel mee, want aan wie moeten ze anders de 4 jaar oude barrels weer doorverkopen?
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005