11 December 2013, 09:16
Toch ga ik er van uit dat je dus een biet mag zijn (staat je wat mij betreft sowieso vrij, zo ruimdenkend ben ik wel ;-) ).
Zover ik heb begrepen is het gewoon onderdeel van belastingplan 2014. En dat gaat dus per definitie in per 2014.
Of ze nu nog onderdelen gaan afschieten? Ik vrees dat dat ijdele hoop blijkt...
De korte termijn geldt vooral voor de overgangsregeling, die heeft een strakke peildatum. En die is erg dichtbij, zeker voor LPG-uitbouw en de administratie hiervan. Maar voor benzines is het allemaal te doen: je krijgt gewoon de keuzebrief thuis. En voor LPG gewoon ook, je krijgt gewoon de rekening.
Ik verwacht dus niet dat de Eerste Kamer nog over de tijdlijn gaat soebatten. Meer tijd is vooral nodig voor LPGrijders die nu toch benzine willen om de fiscale afdrachten te verminderen. Niet echt in het belang van overheid dus.
Dus ik help het je (en iedereen) hopen, maar reken er zeker niet op!
Mijn Volvo is trouwens nog nooit zo snel van 0 naar 114.33 geweest!
Wel jammer dat het geen km/h is, maar Euro per maand...
Zover ik heb begrepen is het gewoon onderdeel van belastingplan 2014. En dat gaat dus per definitie in per 2014.
Of ze nu nog onderdelen gaan afschieten? Ik vrees dat dat ijdele hoop blijkt...
De korte termijn geldt vooral voor de overgangsregeling, die heeft een strakke peildatum. En die is erg dichtbij, zeker voor LPG-uitbouw en de administratie hiervan. Maar voor benzines is het allemaal te doen: je krijgt gewoon de keuzebrief thuis. En voor LPG gewoon ook, je krijgt gewoon de rekening.
Ik verwacht dus niet dat de Eerste Kamer nog over de tijdlijn gaat soebatten. Meer tijd is vooral nodig voor LPGrijders die nu toch benzine willen om de fiscale afdrachten te verminderen. Niet echt in het belang van overheid dus.
Dus ik help het je (en iedereen) hopen, maar reken er zeker niet op!
Mijn Volvo is trouwens nog nooit zo snel van 0 naar 114.33 geweest!
Wel jammer dat het geen km/h is, maar Euro per maand...
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005