13 December 2013, 14:25
Let op dat het hier over 2 verschillende overgangsregelingen gaat. Alles van 1987 tot 1990 (van Vliet) en alleen benzine van 1974-1987 (Weekers).
Grootste probleem zit erin dat Weekers zijn berekeningen door een kind van 7 heeft laten doen. Daardoor is er geen fatsoenlijk gesprek debat te voeren over het nut en de noodzaak van zijn plannen. Hij gaat er in al zijn berekeningen van uit dat er niemand zal schorsen, slopen, verkopen of LPG zal laten uitbouwen. Die 17 miljoen is dus ook gebaseerd op alleen de auto's van 1974-1987 die op benzine rijden.
Grootste probleem zit erin dat Weekers zijn berekeningen door een kind van 7 heeft laten doen. Daardoor is er geen fatsoenlijk gesprek debat te voeren over het nut en de noodzaak van zijn plannen. Hij gaat er in al zijn berekeningen van uit dat er niemand zal schorsen, slopen, verkopen of LPG zal laten uitbouwen. Die 17 miljoen is dus ook gebaseerd op alleen de auto's van 1974-1987 die op benzine rijden.
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km