23 December 2013, 20:07
Op zich ben ik meer van de oude viltring, die is wat toleranter qua uitlijning. Verder is beter wat vloeibare pakking onder bij het 'drielandenpunt' van keerringhuis, blok en carterpan te gebruiken.
De carterpan kan er zo ook onderuit, til het blok wat op en haal de steunen los, 1 motorrubber eraf en dan draai je de pan naar achteren, de olieaanzuigbuis is het draaipunt en dan kan-ie naar beneden. ALhoewel het misschien een beetje onstabiel wordt zo zonder het achterste steunpunt (de baksteun).
Oh ja dat halfronde stuk aluminum moet er eerst af natuurlijk.
De carterpan kan er zo ook onderuit, til het blok wat op en haal de steunen los, 1 motorrubber eraf en dan draai je de pan naar achteren, de olieaanzuigbuis is het draaipunt en dan kan-ie naar beneden. ALhoewel het misschien een beetje onstabiel wordt zo zonder het achterste steunpunt (de baksteun).
Oh ja dat halfronde stuk aluminum moet er eerst af natuurlijk.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

