26 January 2014, 23:19
Marc1970 schreef:Is dat een standaard B230K inlaatspruitstuk met een Weber erop, zonder verloopstukjes?
Ik heb de draad van het spruitstuk vervangen voor langere. De gaten van de weber met kolomboor opgeboord naar m10. Ik moest de boel alleen ophogen om het mechaniek te laten functioneren. Dat heb ik deels gedaan door plastic vaporlockschijven en een ophoogschijf van een Ford?
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo

