28 January 2014, 21:56
Dat zou dan redelijk sullig zijn van die 20%.
Bij overschrijven werd het mij nadrukkelijk verteld. De verkopende partij kreeg ook nadrukkelijk advies kopietje te maken tegen vervagen van origineel.
De brief die erna kwam met de card was ook goed beschreven. Er staat al de rest van de code op, met vier vakjes om die van het bonnetje in te vullen.
Die brief moet je dan natuurlijk, net als alle andere belangrijke correspondentie goed opbergen.
ALs de RDW er al aan verdient, dan is het niet hun schuld.
Jee, neem ik het nu ineens op voor de organisatie die niet weet hoe ze mij moeten te voorzien van een schorsingsbewijs? ja, kennelijk wel...
Laksheid van de burger kan ik ze namelijk moeilijk kwalijk nemen.
Dat ze die kentekencard niet goed doordacht hebben, en een redelijk simpel scenario (iemand schorst een kenteken, wat doen we ermee?) niet dichtgetimmerd hebben, dat reken ik ze dus wel deelijk aan.
Bij overschrijven werd het mij nadrukkelijk verteld. De verkopende partij kreeg ook nadrukkelijk advies kopietje te maken tegen vervagen van origineel.
De brief die erna kwam met de card was ook goed beschreven. Er staat al de rest van de code op, met vier vakjes om die van het bonnetje in te vullen.
Die brief moet je dan natuurlijk, net als alle andere belangrijke correspondentie goed opbergen.
ALs de RDW er al aan verdient, dan is het niet hun schuld.
Jee, neem ik het nu ineens op voor de organisatie die niet weet hoe ze mij moeten te voorzien van een schorsingsbewijs? ja, kennelijk wel...
Laksheid van de burger kan ik ze namelijk moeilijk kwalijk nemen.
Dat ze die kentekencard niet goed doordacht hebben, en een redelijk simpel scenario (iemand schorst een kenteken, wat doen we ermee?) niet dichtgetimmerd hebben, dat reken ik ze dus wel deelijk aan.
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005