3 February 2014, 23:03
Yellow240 schreef::lol:
Ik ben vooral benieuwd hoeveel het ongeveer gekost heeft om die Weber setup lekker te laten lopen.
:wink: LOL
Ik heb zo'n complete set uit Amerika over laten komen dus carb+spruitstuk. Achteraf gezien was het beter geweest om die zonder spruitstuk te bestellen.
Het zou een hele uitdaging geweest zijn om de kickdown en gaskabel synchroon te krijgen met dat spruitstuk. Met een handbak zou je dat probleem niet hebben.
Dus ik heb nog een B230K spruitstuk op de kop moeten tikken voor deze conversie.
De set zelf was zo rond de €500,- tot op de deurmat. (verzendkosten, douane etc. )
Volvo 240DL (Bj. 1983), B21A, AW71-L.
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo
B21A shortblock + B200ET cilinderkop+ B230K inlaatspruitst + Weber 32/36 DGEV + LPG
210.500km (67.500km sinds aankoop:15-10-2008)
Ik en mijn Volvo


:lol: