7 February 2014, 22:25
Vandaag ben ik bezig geweest met de koeling. Ik ben een tijd opzoek geweest naar een passende linksdraaiende ventilator. veruit de meeste ventilatoren draaien rechtsom. Na lang zoeken en proberen heb ik maar besloten om de orginele chevrolet ventialator aan te passen. Ik heb de bladen verkort en versmald, zodat deze tussen de radiateur en de motor pas.
Ook de plastic bescherm kap heb ik gemonteerd. deze zuigt de lucht nu erg hard door de radiateur.
[ATTACH=CONFIG]2234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2235[/ATTACH]
De Volvo rijd momenteel alleen op benzine, ik ben bezig geweest met een IMPCO gas installatie, maar dit wil nog niet echt lukken. zodra ik de motor op gas zet dan slaat deze onmiddelijk af. dit moet ik nog verder onderzoeken.
Ik moet de auto laten omkeuren bij de RDW omdat het aantal cilinders is veranderd. dan laat ik het gas ook van het kenteken halen.
Ik moet nog uitzoeken hoe dit precies gaat en wat de regels zijn.
Ook de plastic bescherm kap heb ik gemonteerd. deze zuigt de lucht nu erg hard door de radiateur.
[ATTACH=CONFIG]2234[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2235[/ATTACH]
De Volvo rijd momenteel alleen op benzine, ik ben bezig geweest met een IMPCO gas installatie, maar dit wil nog niet echt lukken. zodra ik de motor op gas zet dan slaat deze onmiddelijk af. dit moet ik nog verder onderzoeken.
Ik moet de auto laten omkeuren bij de RDW omdat het aantal cilinders is veranderd. dan laat ik het gas ook van het kenteken halen.
Ik moet nog uitzoeken hoe dit precies gaat en wat de regels zijn.