2 March 2014, 19:32
- Karretje gemaakt voor de achteras, kan deze nu redelijk gemakkelijk onder de stalling vandaan rijden tbv bewerking;
- Brantho Korrux besteld
;
- Schuur opgeruimd: eindelijk de klein-materiaal-kantelbakjes aan de muur gehangen;
- Gereedschap opgeruimd;
- Straalbak in de schuur gezet, poging gedaan om te beginnen met stralen, maar toen:
Moest ik eerst alle koppelingen vd compressor nalopen. Vorige eigenaar heeft dat ding volgens mij nooit echt gebruikt.
Toen bleek dat de slangklemmen vd straalbak echt van butkwaliteit zijn.. overal drukverlies. Van de week ff nieuwe halen dus..
Vervolgens maar de achteras gepakt en begonnen met het afschrapen van alle klei.
- Brantho Korrux besteld
;- Schuur opgeruimd: eindelijk de klein-materiaal-kantelbakjes aan de muur gehangen;
- Gereedschap opgeruimd;
- Straalbak in de schuur gezet, poging gedaan om te beginnen met stralen, maar toen:
Moest ik eerst alle koppelingen vd compressor nalopen. Vorige eigenaar heeft dat ding volgens mij nooit echt gebruikt.
Toen bleek dat de slangklemmen vd straalbak echt van butkwaliteit zijn.. overal drukverlies. Van de week ff nieuwe halen dus..
Vervolgens maar de achteras gepakt en begonnen met het afschrapen van alle klei.
Volvo 244 DL - B21A - 1976 ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____ Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012