21 April 2006, 08:10
Helaas is mijn B230A blok bezig aan zijn laatste kilometers.
NU is het mij niet gelukt om een gebruikt blok te vinden met niet
al te veel kilometers, maar wel een B230K met 90000 km. Dus eigenlijk
helemaal perfect.
Nu is het alleen dat er wel dingen veranderd zijn, zoals de kop met het EGR
systeem etc. Is er toevallig iemand die al eens voor deze keuze heeft gestaan.
Op welke dingen moet er geld worden, moet alles overgezet worden
of kan je bepaalde zaken achterwege laten. Planning is om dit in het Pinksterweekend te doen, dus als er adviezen zijn hoor ik die graag,
Gr.
Reinier
NU is het mij niet gelukt om een gebruikt blok te vinden met niet
al te veel kilometers, maar wel een B230K met 90000 km. Dus eigenlijk
helemaal perfect.
Nu is het alleen dat er wel dingen veranderd zijn, zoals de kop met het EGR
systeem etc. Is er toevallig iemand die al eens voor deze keuze heeft gestaan.
Op welke dingen moet er geld worden, moet alles overgezet worden
of kan je bepaalde zaken achterwege laten. Planning is om dit in het Pinksterweekend te doen, dus als er adviezen zijn hoor ik die graag,
Gr.
Reinier
Mustang '66<br />Volvo 240 GL Grand Luxe '86 (Aut.)