17 March 2014, 20:45
Nou heb uiteindelijk een paar goeie speakers gevonden, die met behulp van ophoogringen prima in de deur passen. Originele kapjes passen helaas niet, en de kapjes die erbij zitten passen ook niet, want dan kan ik de raamslinger niet gebruiken. Zijn speakers van Kenwood, waren de smalste speakers die er op dit moment waren. Tenminste, die budget technisch verantwoord waren. Voor de rest heb ik alles van JBL in de auto zitten, zowel subwoofer als achterspeakers. Helaas zijn JBL speakers gewoon te diep om normaal in de deuren te zetten, vandaar dat het nu de Kenwoods zijn geworden. Ik zal morgen eens wat foto's maken en plaatsen voor de mensen die het interessant vinden.
Ben zelf wel gesteld op fatsoenlijk geluid, vandaar de keuze om de speakers in te bouwen.
Ook beschikt mijn Volvo over een extra schakelaar naast de ruitverwarming, een trekschakelaar waarmee ik mijn elektrische antenne uitschuif, en de radio aangaat. Deze schakeling staat los van het contactslot. Enig idee of dit standaard is bij een GLE, of zou het aftermarket zijn?
Ben zelf wel gesteld op fatsoenlijk geluid, vandaar de keuze om de speakers in te bouwen.
Ook beschikt mijn Volvo over een extra schakelaar naast de ruitverwarming, een trekschakelaar waarmee ik mijn elektrische antenne uitschuif, en de radio aangaat. Deze schakeling staat los van het contactslot. Enig idee of dit standaard is bij een GLE, of zou het aftermarket zijn?
Volvo 240 '92 -> Gesloopt
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver