19 March 2014, 17:28
Hallo
voor een jubileumfeest van mijn ouders (50 jaar getrouwd), zijn wij op zoek naar een auto om
het 'jarige' koppel te vervoeren van hun huis tot aan de feestzaal.
Nu hadden wij het idee opgevat om daarvoor te zoeken naar ÃÃn van hun eerste auto's,
en dat was .... een oranje volvo 244.
Het feest gaat door op zaterdag 7 juni 2014, en wij zouden graag de auto zien komen rond +/- 15u.
Een klein "detail"... ik ben geen nederlander maar belg. Via het forum van de Belgische volvo-afdeling,
kreeg ik de melding dat er iemand op het Nederlandse forum foto's plaatste van dergelijk type auto...
Dus zo heb ik U gevonden.
Ik weet dat het geen geringe afstand is, maar zoals ze bij ons zeggen
"een nee heb je al, een ja kun je krijgen", dus stel ik toch maar de vraag of U enigszins interesse hebt
of mogelijks (je weet maar nooit) die dag in de buurt bent.
Uiteraard staat daar zeker een vergoeding tegenover, dat spreekt voor zich.
Graag een berichtje.
voor een jubileumfeest van mijn ouders (50 jaar getrouwd), zijn wij op zoek naar een auto om
het 'jarige' koppel te vervoeren van hun huis tot aan de feestzaal.
Nu hadden wij het idee opgevat om daarvoor te zoeken naar ÃÃn van hun eerste auto's,
en dat was .... een oranje volvo 244.
Het feest gaat door op zaterdag 7 juni 2014, en wij zouden graag de auto zien komen rond +/- 15u.
Een klein "detail"... ik ben geen nederlander maar belg. Via het forum van de Belgische volvo-afdeling,
kreeg ik de melding dat er iemand op het Nederlandse forum foto's plaatste van dergelijk type auto...
Dus zo heb ik U gevonden.
Ik weet dat het geen geringe afstand is, maar zoals ze bij ons zeggen
"een nee heb je al, een ja kun je krijgen", dus stel ik toch maar de vraag of U enigszins interesse hebt
of mogelijks (je weet maar nooit) die dag in de buurt bent.
Uiteraard staat daar zeker een vergoeding tegenover, dat spreekt voor zich.
Graag een berichtje.