21 March 2014, 17:34
Na een langere tijd in het buitenland ben ik weer wat klusjes aan gaan pakken.
De accu was zo dood als een pier, nieuw exemplaar geïnstalleerd, contact omdraaien, vroemmmmm. lopen!
Tweede poging om de Momo stuurnaaf te monteren gestart. Vorige keer was met het aandraaien van de centrale moer het draadje voor de claxon klem komen te zitten tussen de pijpsleutel (nr 27!) en zit nu nog te puzzelen hoe ik dat ga aanpakken zonder de draad te mollen.
Aangezien het originele stuur er toch uit is gelijk de tellerbak maar eens gedemonteerd en een nieuw knopje voor de dagteller geplaatst, werkt ook weer.
Het linker deurpaneel gedemonteerd om het raammechanisme te smeren en gelijk te inspecteren op roest, dat viel gelukkig best mee.
4 x Bilstein B6 op de kop getikt via het forum, THX Arno, want die gaan straks samen met de Lesjofors verlagingsset onder de auto.
De accu was zo dood als een pier, nieuw exemplaar geïnstalleerd, contact omdraaien, vroemmmmm. lopen!
Tweede poging om de Momo stuurnaaf te monteren gestart. Vorige keer was met het aandraaien van de centrale moer het draadje voor de claxon klem komen te zitten tussen de pijpsleutel (nr 27!) en zit nu nog te puzzelen hoe ik dat ga aanpakken zonder de draad te mollen.
Aangezien het originele stuur er toch uit is gelijk de tellerbak maar eens gedemonteerd en een nieuw knopje voor de dagteller geplaatst, werkt ook weer.
Het linker deurpaneel gedemonteerd om het raammechanisme te smeren en gelijk te inspecteren op roest, dat viel gelukkig best mee.
4 x Bilstein B6 op de kop getikt via het forum, THX Arno, want die gaan straks samen met de Lesjofors verlagingsset onder de auto.
240 estate GLT 1993 project + 244 GL automatic 1982

