5 May 2014, 18:22
Op benzine is het verbruik natuurlijk echt stukken beter dan op die ongeregelde gasinstallatie. Ga maar uit van 1 op 10 ongeveer, want die GLE's zijn verrekte zuinig op benzine.
Moet je wel even het stationair toerental fixen (destijds had ik er niet zo heel veel last van), wat vermoedelijk aan een hangende of defecte koudstart-injector kan liggen.
Maar moet je er echt weg, of willen ze gewoon geen 100% duidelijkheid geven over contractverlenging? In jouw situatie zou ik gewoon op gas blijven rijden zolang je daar nog werkt, uitbouwen kan altijd nog. Het bedrag dat je er mij voor betaald hebt moet je er zeker uit zien te krijgen lijkt me (mede omdat het een laag bedrag was).
Maar persoonlijk zou ik gewoon lekker ermee rijden, desnoods in de kwartbelasting gooien en dan voor de wintermaanden een goedkoop hok erbij.
Moet je wel even het stationair toerental fixen (destijds had ik er niet zo heel veel last van), wat vermoedelijk aan een hangende of defecte koudstart-injector kan liggen. Maar moet je er echt weg, of willen ze gewoon geen 100% duidelijkheid geven over contractverlenging? In jouw situatie zou ik gewoon op gas blijven rijden zolang je daar nog werkt, uitbouwen kan altijd nog. Het bedrag dat je er mij voor betaald hebt moet je er zeker uit zien te krijgen lijkt me (mede omdat het een laag bedrag was).
Maar persoonlijk zou ik gewoon lekker ermee rijden, desnoods in de kwartbelasting gooien en dan voor de wintermaanden een goedkoop hok erbij.