5 May 2014, 22:25
BartWillem schreef:Maar moet je er echt weg, of willen ze gewoon geen 100% duidelijkheid geven over contractverlenging? In jouw situatie zou ik gewoon op gas blijven rijden zolang je daar nog werkt, uitbouwen kan altijd nog. Het bedrag dat je er mij voor betaald hebt moet je er zeker uit zien te krijgen lijkt me (mede omdat het een laag bedrag was).Maar persoonlijk zou ik gewoon lekker ermee rijden, desnoods in de kwartbelasting gooien en dan voor de wintermaanden een goedkoop hok erbij.
Geen duidelijkheid, en ze zijn nu al flink aan het beknabbelen op mijn uren... Dus ik bereid me liever goed voor mocht ik toch geen verlenging krijgen. Vandaar dus mijn vraag aan jullie, wat jullie zouden doen...
Ik zit alleen af te vragen of het nog wel fatsoenlijk te doen is om op benzine te gaan rijden. Als hij daadwerkelijk 1 op 10 rijd, is het nog wel te doen. Natuurlijk rij ik nu zo min mogelijk op benzine
Ik rij gemiddeld zo'n 30 á 40 kilometer per dag, dus dan word het algauw weer akelig duur, en dan is het bijna alweer rendabel om op gas te rijden. Dillema situatie... Ik weet niet zo goed wat ik ermee moet
Kan ik hem nog wel in de kwarttarief gooien? Zat daar geen einddatum o.i.d op? In ieder geval bedankt voor de reacties!
Hoge toerental op benzine is trouwens al verholpen, mijn auto repareert zichzelf! Gister nog bezig geweest om de radio van beneden naar boven in het dashboard te plaatsen. Bevalt me wel prima!
Volvo 240 '92 -> Gesloopt
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver
Volvo 244 GLE '81 -> Daily driver


Maar persoonlijk zou ik gewoon lekker ermee rijden, desnoods in de kwartbelasting gooien en dan voor de wintermaanden een goedkoop hok erbij.