Hi
Bedankt voor je hulp.
De kabel tot uiteindelijk aan de kabelklem gedraaid. De auto schakelt nu eerder over naar twee, maar hij blijft niet in de drie gaan. ;(
Bijkomend probleem is dat de achteruit het wisselend wel/niet doet en vraag ik me af of er onder bij de bak, in de automaat, mogelijk ergens speling op een bedieningskabel zit. Haynes zegt hier niets over. De schakelpook zelf werkt overigens zoals het hoort.
Wat ik me verder afvraag is wat voor kuren zo'n automaat toont bij verkeerde oliedruk in de bak. Vertoont deze dan ook opschakelproblemen en zit het 'm daarin?
En anders vrees ik dat de bak 'gaar' is.
Dan wordt het zoeken naar een, zo mogelijk, vierbak automaat, of de huidige laten aanpassen tot vierbak met lock-up.
Ik heb verder nog een 4 schakelbak met cardan, maar die zul je er wel niet zo op de motor kunnen zetten (met verder ook telleraanpassingsproblemen).
Een automaat zoeft vind ik wel mooier
Heeft iemand een goed werkende automaat of anders een vierbak met overdrive te koop?
Bedankt voor je hulp.
De kabel tot uiteindelijk aan de kabelklem gedraaid. De auto schakelt nu eerder over naar twee, maar hij blijft niet in de drie gaan. ;(
Bijkomend probleem is dat de achteruit het wisselend wel/niet doet en vraag ik me af of er onder bij de bak, in de automaat, mogelijk ergens speling op een bedieningskabel zit. Haynes zegt hier niets over. De schakelpook zelf werkt overigens zoals het hoort.
Wat ik me verder afvraag is wat voor kuren zo'n automaat toont bij verkeerde oliedruk in de bak. Vertoont deze dan ook opschakelproblemen en zit het 'm daarin?
En anders vrees ik dat de bak 'gaar' is.
Dan wordt het zoeken naar een, zo mogelijk, vierbak automaat, of de huidige laten aanpassen tot vierbak met lock-up.
Ik heb verder nog een 4 schakelbak met cardan, maar die zul je er wel niet zo op de motor kunnen zetten (met verder ook telleraanpassingsproblemen).
Een automaat zoeft vind ik wel mooier

Heeft iemand een goed werkende automaat of anders een vierbak met overdrive te koop?