26 April 2006, 20:50
Ik was 30 euro aan spuitbussen kwijt. 2 x spuitbus primer, 2 x spuitbus velgenzilver en een busje blanke lak. Schuurpapier, schuurmachine, ontvetter en poetsdoeken heb ik van mijn pa gebruikt (scheelt weer wat keiharde euri's
) en ik heb 4 nieuwe ventielen gekocht (totaal 10 euro). Voornamelijk 220 en 400 gebruikt. Vooral de velgen van de voorwielen waren echt een ramp. Die rembende zat er echt vet ingevreten. Heb heel wat zweetdruppels moeten wegpoetsen..
Dit is uiteraard wel goedkoper, maar bij lange na natuurlijk niet zo goed als dat je ze laat stralen en poedercoaten, want ik moet nog zien hoelang dit mee gaat. Ik ga de velgen gewoon zo veel mogelijk wassen, want ik heb een idee dat de vorige eigenaar daar niet zo van hield (waarschijnlijk zo'n wasstraatfiguur :twisted: )... Maar goed, de volgende keer laat ik de velgen wel stralen.
) en ik heb 4 nieuwe ventielen gekocht (totaal 10 euro). Voornamelijk 220 en 400 gebruikt. Vooral de velgen van de voorwielen waren echt een ramp. Die rembende zat er echt vet ingevreten. Heb heel wat zweetdruppels moeten wegpoetsen.. Dit is uiteraard wel goedkoper, maar bij lange na natuurlijk niet zo goed als dat je ze laat stralen en poedercoaten, want ik moet nog zien hoelang dit mee gaat. Ik ga de velgen gewoon zo veel mogelijk wassen, want ik heb een idee dat de vorige eigenaar daar niet zo van hield (waarschijnlijk zo'n wasstraatfiguur :twisted: )... Maar goed, de volgende keer laat ik de velgen wel stralen.