27 April 2006, 23:16
Zo, vanavond even de katalysator uitgewisseld voor een leeg exemplaar.
Nou ja..even..de flensaansluiting paste natuurlijk weer niet. De kat was afkomstig van een 240 estate, zou toch moeten passen zou je zeggen.
Van de estate was de steekmaak iets groter dan de sedan, volgens mij was er zelf aan de flens gelast.
Maar goed, na de gaten wat te hebben uitgehoond met een boor en een vijl, paste het wel. Nog even de labda sensor overgezet en klaar was ie.
De testresultaten waren zeer goed, dat wil zeggen het geluid was nog niet te overdreven. En de zware brom boven de 120/125 was een stuk minder geworden (huh? :?
Lijkt wel of ie makkelijker ademt, maar kan ook door het geluid komen natuurlijk.
Nou ja..even..de flensaansluiting paste natuurlijk weer niet. De kat was afkomstig van een 240 estate, zou toch moeten passen zou je zeggen.
Van de estate was de steekmaak iets groter dan de sedan, volgens mij was er zelf aan de flens gelast.
Maar goed, na de gaten wat te hebben uitgehoond met een boor en een vijl, paste het wel. Nog even de labda sensor overgezet en klaar was ie.
De testresultaten waren zeer goed, dat wil zeggen het geluid was nog niet te overdreven. En de zware brom boven de 120/125 was een stuk minder geworden (huh? :?
Lijkt wel of ie makkelijker ademt, maar kan ook door het geluid komen natuurlijk.
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard

