12 July 2014, 18:41
Het is opgelost door het remlicht snoertje van de aanhanger los te halen van de aanvoer van de remlichten van de Volvo. Omdat ik laatst al een kabeltje van het rempedaal had getrokken naar achteren voor een derde remlicht [dat er nog moet komen] heb ik die nu maar gebruikt voor de stekker bij de trekhaak. En dat was afdoende.
Het remlicht in mijn aanhanger is trouwens een ÃÃnpolige lamp met ÃÃn gloeidraad. Misschien is dat omdat mijn verlichting op de aanhanger door een rood glaasje naar achteren schijnt en door een wit glaasje naar beneden schijnt op de nummerplaat. Het remlicht is een aparte lamp in een apart compartiment.
Wat ik wel erg apart vind is dat mijn remlichten het voorheen [met ongewijzigde situatie] wel deden en nu opeens niet meer.
Wat ik ook niet begrijp is dat de lampen helemaal niet brandden terwijl er wel 11,5 V op stond. Dan moet de lamp toch minstens zwakjes branden? De remlichten van de auto doen het toch ook?
Bedankt iedereen voor de bijdragen in iedere geval!
Het remlicht in mijn aanhanger is trouwens een ÃÃnpolige lamp met ÃÃn gloeidraad. Misschien is dat omdat mijn verlichting op de aanhanger door een rood glaasje naar achteren schijnt en door een wit glaasje naar beneden schijnt op de nummerplaat. Het remlicht is een aparte lamp in een apart compartiment.
Wat ik wel erg apart vind is dat mijn remlichten het voorheen [met ongewijzigde situatie] wel deden en nu opeens niet meer.
Wat ik ook niet begrijp is dat de lampen helemaal niet brandden terwijl er wel 11,5 V op stond. Dan moet de lamp toch minstens zwakjes branden? De remlichten van de auto doen het toch ook?
Bedankt iedereen voor de bijdragen in iedere geval!
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]