2 May 2006, 16:54
Ik moet zeggen dat jullie me wel jaloers maken met al deze verhalen...
Ondertussen ook nog even op de sloop geweest.
'92-er Polar met kapotte motor???
Boekjes ingevuld tot eind vorig jaar door de dealer en ruim 5 ton op het klokje. Met pijn in mijn hart heb ik er maar wat onderdelen afgehaald. Als ik de ruimte had....... (was een erg mooie auto!!)
Nou ja genoeg gezwijmeld, weer een paar nieuwe luchtslangen (mistte ÃÂÃÂn bij het luchtfilter), originele bougiekabels en nog wat reut rijker om mijn auto wat zuiniger te laten rijden..... en mooier te maken....
En volgens mij begint het vruchten af te werpen... de benzinemeter wordt wat luier??
Wordt vervolgd........
Ondertussen ook nog even op de sloop geweest.
'92-er Polar met kapotte motor???

Nou ja genoeg gezwijmeld, weer een paar nieuwe luchtslangen (mistte ÃÂÃÂn bij het luchtfilter), originele bougiekabels en nog wat reut rijker om mijn auto wat zuiniger te laten rijden..... en mooier te maken....
En volgens mij begint het vruchten af te werpen... de benzinemeter wordt wat luier??
Wordt vervolgd........

"SHAKEN, NOT STIRRED!"<br /><br />Volvo 240 GL Estate 1990 "Polar White"<br />B230F LH2.4 Jetronic<br />422.000 km, kinderzitje en labrador vrij....<br /><br />* Autobianchi A112 Abarth 1983<br />* Autobianchi A112 Elite 1984