9 September 2014, 21:29
NiKondoo schreef:Ik hoop dat je die 242 voor een wel heel sympathiek bedrag heb overgenomen. Ik ben er zelf ook bij wezen kijken vorig jaar augustus. Jankte toen al iets in de diff en er waren wat meer dingen waar ik mij aan stoorde. Toen niet gekocht en sindsdien bij 2 of 3 anderen te koop zien staan, elke keer weer voor meer geld.Ja ik weet niet wat je verwacht van een 38 jaar oude auto. Een diff mag best gieren, als het maar niet kraakt
Hoop dat je beide auto's probleemloos kan rijden.
Hij heeft onlangs nog een nieuwe koppakking gekregen, is op een paar minuscule plekjes na roestvrij (ik noem het patina), en rijdt verder prima. Ik heb hem voor 1500,- op de kop getikt. Vind ik een heel redelijk bedrag voor een auto in deze staat, met lpg installatie (uit 2006).Als het een projectauto gaat worden, komt er sowieso geen carburateurmotor meer in terug. Op z'n minst een b230fb, of beter, of meer cilinders en/of meer kleppen. Achteras van een nieuwere eronder, klaar. Of beter. Ach, we zien wel.
Er zit trouwens achter al een stabi onder en behoorlijk dikke stijve veren. Ik vermoed verzwaarde van een 245. Verlaagd is ie niet.