3 December 2014, 11:18
Ola,
Ben mn huiswerk aan het doen voor het opbouwen van de B230FK. Ik kom een aantal keren verschillende meningen tegen over het wel en wee van het controleren van de oliepomp en het vervangen van robber/pakking. Blok hangt toch in de standaard, dus misschien net zo slim om de pomp te checken en dat afsluitrubbertje te vervangen, wat is jullie ervaring?
Op TB lees ik verhalen over het vervangen door een Melling M181. Al lijkt me dat niet nodig als het blok gewoon zn oliedruk geeft.
Hoor graag jullie ideeën
Ben mn huiswerk aan het doen voor het opbouwen van de B230FK. Ik kom een aantal keren verschillende meningen tegen over het wel en wee van het controleren van de oliepomp en het vervangen van robber/pakking. Blok hangt toch in de standaard, dus misschien net zo slim om de pomp te checken en dat afsluitrubbertje te vervangen, wat is jullie ervaring?
Op TB lees ik verhalen over het vervangen door een Melling M181. Al lijkt me dat niet nodig als het blok gewoon zn oliedruk geeft.
Hoor graag jullie ideeën
Grijze 245's. '83 b21et en '92 b230 FK, gewoon, lekker vlot.