27 December 2014, 01:29
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 December 2014, 01:32 door nick740.)
boedr schreef:Verder jezelf heel goed inlezen en vantevoren precies nadenken hoe je de bekabeling wilt gaan laten lopen, ik ga een nieuwe kabelboom maken en denk eraan om toch wat meer stekkers te gebruiken ivm aanpassingen in de toekomst en onderhoud, ik kan nu de kabelboom niet zonder knippen uit mijn wagen halen.. ik wilde dus eigenlijk nog een mil stekker halen voor mijn "bulkhead"
msextra.com is trouwens de site om inderdaad info te zoeken over megasquirt, lees echt elke pagina door van megasquirt 3 maar ook paginas van ms1 en 2 kunnen erg hulpvol zijn want daar is ms3 op gebaseerd
Zo te zien kun je dus met MS veel geld uitsparen in vergelijking met andere duurdere systemen.
in ieder geval bedankt voor de tip. Ik wil de kabelboom al in de moter-steun maken zodat ik het heel makkelijk plug en play in de auto kan monteren. Een aparte motor-boom met hier en daar inderdaad en extra connector zodat bijvoorbeeld spruitstuk met boom er gemakkelijk afgenomen kan worden. Daarnaast is al dat puzzel werk met de bekabeling gemakkelijker als de moter nog niet in de auto zit. En misschien kan ik zo ook gemakkelijker wat testjes doen.
ik weet nog niet of ik een extra trigger-wheel monteer. Dit ga ik ook nog ens goed bekijken.