1 March 2015, 22:38
Goed topic! Maar ik vind er nog geen antwoord voor mijn zoekopdracht.
Ik rijd de verlengde 245T, en door de giga-wielbasis komt die nogal gauw met zijn uitlaat op een drempel.
Het onderstel is vrijwel op de normale hoogte, maar mijn winterbandjes zijn 185/65/14. Daarmee ligt de auto 2,8 cm lager, en dat helpt weinig...
Nu ben ik op zoek naar een set zomerwielen / banden.
Zoekopdracht:
- Minimaal zo hoog als 185/80/14
- Personenautobanden - dus geen Vivaro-rubber
Velgmaat maakt me niet uit, maar het zou fijn als het qua stijl een beetje bij het oude type wil passen.
Mooi (maar niet nodig) zou ik vinden een setje stalen velgen met naafkapjes en evt. chromen ringen.
Ik kan met de bandenselector niet veel fatsoenlijks vinden voor 15 inch rubber, maar weet ook niet veel van 15 inch velgen.
Op papier kom ik op 195/65/16, maar daar weet ik al helemaal geen velgen voor.
Wat zouden jullie me aanraden?
Mooier nog: wie heeft / weet een fijn setje te liggen?
Ik rijd de verlengde 245T, en door de giga-wielbasis komt die nogal gauw met zijn uitlaat op een drempel.
Het onderstel is vrijwel op de normale hoogte, maar mijn winterbandjes zijn 185/65/14. Daarmee ligt de auto 2,8 cm lager, en dat helpt weinig...
Nu ben ik op zoek naar een set zomerwielen / banden.
Zoekopdracht:
- Minimaal zo hoog als 185/80/14
- Personenautobanden - dus geen Vivaro-rubber
Velgmaat maakt me niet uit, maar het zou fijn als het qua stijl een beetje bij het oude type wil passen.
Mooi (maar niet nodig) zou ik vinden een setje stalen velgen met naafkapjes en evt. chromen ringen.
Ik kan met de bandenselector niet veel fatsoenlijks vinden voor 15 inch rubber, maar weet ook niet veel van 15 inch velgen.
Op papier kom ik op 195/65/16, maar daar weet ik al helemaal geen velgen voor.
Wat zouden jullie me aanraden?
Mooier nog: wie heeft / weet een fijn setje te liggen?