7 May 2006, 20:36
Dank jullie.. De reden om voor een 945 te kiezen tov. 855 was er ook ÃÂÃÂn van kosten en ruimte.
zo'n dwars geplaatste 5 pitter (klinkt wel mooi) is een stuk onderhouds ONvriendelijker ,als een in lengterichting gebouwde 4 pitter.
Daarbij is de B230E (of FT daar ben ik nog niet uit), het toppunt van betrouwbaarheid.
En een 945 is idd. een stuk ruimer, zoals al eerder opgemerkt.
Ik vond nog een foto van het binnenste,
zo'n dwars geplaatste 5 pitter (klinkt wel mooi) is een stuk onderhouds ONvriendelijker ,als een in lengterichting gebouwde 4 pitter.
Daarbij is de B230E (of FT daar ben ik nog niet uit), het toppunt van betrouwbaarheid.
En een 945 is idd. een stuk ruimer, zoals al eerder opgemerkt.
Ik vond nog een foto van het binnenste,
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook

