13 May 2015, 10:58
Wat is het wereldje ook klein he.
Ik heb je zelf helaas toen niet gesproken maar alsnog bedankt. Ik ben er blij mee.
Even over de rembekrachtiger die je wilt gaan gebruiken. Ik heb zelf ook nog een volvo 145 en ik heb nadat ik 3 van die oude rembekrachtigers kapot getrapt heb omdat ze vast gingen zitten en ze allemaal minimaal 40 jaar oud zijn, er nu voor gekozen om een rembekrachtiger van een 1e serie 240 te gebruiken. Deze past namelijk op de steun tussen rembekrachtiger en schutbord en ook de hoofdremcilinder past er zo op.
Het enige wat niet zo past is de verbindingstang tussen pedaal en de rembekrachtiger. Ik heb ervoor gekozen om die stang pas te slijpen zodat deze tussen de gaffel van het rempedaal van de 2 serie rembekrachtiger in past en heb hem vervolgens vast gelast.
Ik moest wel mijn binnenscherm ter hoogte van de rembekrachtiger wat naar buiten timmeren om wat extra ruimte te krijgen zodat de rembekrachtiger rondom helemaal vrij hangt.
Ik heb nu eindelijk een 145 die tenminste ook normaal wil remmen en bijna net zo hard als de 242 die ik heb.
Het was even werk maar ik kan nu tenminste hopelijk wat langer met een rembekrachtiger doen.
Ik heb je zelf helaas toen niet gesproken maar alsnog bedankt. Ik ben er blij mee.
Even over de rembekrachtiger die je wilt gaan gebruiken. Ik heb zelf ook nog een volvo 145 en ik heb nadat ik 3 van die oude rembekrachtigers kapot getrapt heb omdat ze vast gingen zitten en ze allemaal minimaal 40 jaar oud zijn, er nu voor gekozen om een rembekrachtiger van een 1e serie 240 te gebruiken. Deze past namelijk op de steun tussen rembekrachtiger en schutbord en ook de hoofdremcilinder past er zo op.
Het enige wat niet zo past is de verbindingstang tussen pedaal en de rembekrachtiger. Ik heb ervoor gekozen om die stang pas te slijpen zodat deze tussen de gaffel van het rempedaal van de 2 serie rembekrachtiger in past en heb hem vervolgens vast gelast.
Ik moest wel mijn binnenscherm ter hoogte van de rembekrachtiger wat naar buiten timmeren om wat extra ruimte te krijgen zodat de rembekrachtiger rondom helemaal vrij hangt.
Ik heb nu eindelijk een 145 die tenminste ook normaal wil remmen en bijna net zo hard als de 242 die ik heb.
Het was even werk maar ik kan nu tenminste hopelijk wat langer met een rembekrachtiger doen.

