Ik zag het. Ik had wat routes gemaakt voor deelnemers om bij de start in St Vincent wat te oefenen. Toen kreeg ik al zin om weer mee te doen aan de Tulpenrallye. In Noordwijk alle verhalen aanhorend, kreeg ik helemaal het gevoel weer wat gemist te hebben. Maar ja, ik moet nog steeds aan de MGB beginnen.
Op de andere hand, voor een Tulp inschrijving kunnen we een paar keer met de Kip op stap en de Giulia 3 weekjes naar Corsica. En in dat laatste krijg ik nu wel heel veel zin.
Vorig weekend kwam ik op weg naar Houten nog een '79-er tegen. Bruin. Gebeurd niet vaak.
Op de andere hand, voor een Tulp inschrijving kunnen we een paar keer met de Kip op stap en de Giulia 3 weekjes naar Corsica. En in dat laatste krijg ik nu wel heel veel zin.
Vorig weekend kwam ik op weg naar Houten nog een '79-er tegen. Bruin. Gebeurd niet vaak.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979
ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus