24 May 2015, 22:56
Was met de motorswap bezig en die van de 740 zag er groter en mooier uit.
|
Zwaardere dynamo inbouwen
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Berichten in dit topic |
|
Zwaardere dynamo inbouwen - door A_A - 24 May 2015, 17:37
Zwaardere dynamo inbouwen - door Dopski - 24 May 2015, 17:50
Zwaardere dynamo inbouwen - door A_A - 24 May 2015, 19:44
Zwaardere dynamo inbouwen - door Dopski - 24 May 2015, 22:56
Zwaardere dynamo inbouwen - door A_A - 25 May 2015, 02:15
|