8 June 2015, 22:29
Ik denk dat je in Enter niet al te best plaatwerk gaat vinden, tenminste als je op het terrein rond loopt.
De oudere volvo's zijn daar al geringe tijd niet meer aangevuld en die wat er staan zijn in slechte staat. (Kom uit de buurt van Tubbergen, dus kom daar geregeld)
Ik neem aan dat je een stuk wielbak moet hebben? want de 240's die er staan, staan zonder wielen en dus vol op de wielbak.
Ik denk dat je het beste een stukje reparatie-plaatwerk kunt bestellen, is makkelijker lassen en te bewerken dan het roestige metaal dat daar staat. (of ze moeten reparatie-plaatwerk op voorraad hebben, maar dat weet ik niet).
Je LPG-verhaal komt me bekend voor, mijn lpg systeem kon mijn turbo ook niet bijhouden. wat resulteerde in hikken en stoten. Op benzine heb ik dat ook wel af en toe, maar dat schrijf ik toe aan het feit dat mijn brandstof-pomp niet constant de 3bar brandstofdruk aan kan. dus daar wil ik op den duur nog een andere voor.
De oudere volvo's zijn daar al geringe tijd niet meer aangevuld en die wat er staan zijn in slechte staat. (Kom uit de buurt van Tubbergen, dus kom daar geregeld)
Ik neem aan dat je een stuk wielbak moet hebben? want de 240's die er staan, staan zonder wielen en dus vol op de wielbak.
Ik denk dat je het beste een stukje reparatie-plaatwerk kunt bestellen, is makkelijker lassen en te bewerken dan het roestige metaal dat daar staat. (of ze moeten reparatie-plaatwerk op voorraad hebben, maar dat weet ik niet).
Je LPG-verhaal komt me bekend voor, mijn lpg systeem kon mijn turbo ook niet bijhouden. wat resulteerde in hikken en stoten. Op benzine heb ik dat ook wel af en toe, maar dat schrijf ik toe aan het feit dat mijn brandstof-pomp niet constant de 3bar brandstofdruk aan kan. dus daar wil ik op den duur nog een andere voor.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

