27 June 2015, 20:31
Op het http://www.volvo850forum kun je daar de volgende informatie over vinden:
Vanaf mj '99 vaste stoters, al zijn er wat uitzondering.
Als je een gewone 2.4 hebt (vanaf 1999 heten ze niet meer 2.5, al is de motorinhoud het zelfde) met ETM en 5 penbobines dan kun je er vanuit gaan dat je vaste stoters hebt.
Als je de kunststof plaat boven de bougies weghaalt en je hebt 4 boutjes rondom ieder bougiegat, dan heb je vaste stoters. Deze boutjes zitten in de inspectiegaatjes waardoor de klepspeling kan worden gecontroleerd.
Vanaf mj '99 vaste stoters, al zijn er wat uitzondering.
Als je een gewone 2.4 hebt (vanaf 1999 heten ze niet meer 2.5, al is de motorinhoud het zelfde) met ETM en 5 penbobines dan kun je er vanuit gaan dat je vaste stoters hebt.
Als je de kunststof plaat boven de bougies weghaalt en je hebt 4 boutjes rondom ieder bougiegat, dan heb je vaste stoters. Deze boutjes zitten in de inspectiegaatjes waardoor de klepspeling kan worden gecontroleerd.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2

