1 July 2015, 22:46
Volgens mij is de verdeler zelf nog origineel (of in elk geval hetzelfde type, heb er ook nog eentje liggen waar nog contactpunten in zitten). Ik dacht eerst dat dat zwarte dingetje dat op de bevestigingsbeugel van de bobine zit een spoel was, maar het kan natuurlijk ook een condensator zijn. Het zal ongetwijfeld iets met de ontstoring te maken hebben. De weerstand is oneindig, iets zegt me dat dat niet klopt.
Verder denk ik dat ik het probleem al heb gevonden. Toen ik de weerstand tussen aansluiting 2 op de stekker en de minpool van de accu aan het meten was was de weerstand of aan de hoge kant (+- 8 Ohm), of de weerstand was oneindig. Lijkt dus een kabelbreuk te zijn. Morgen maar eens een nieuw draadje aanleggen, en proberen wat er dan gebeurt.
Verder denk ik dat ik het probleem al heb gevonden. Toen ik de weerstand tussen aansluiting 2 op de stekker en de minpool van de accu aan het meten was was de weerstand of aan de hoge kant (+- 8 Ohm), of de weerstand was oneindig. Lijkt dus een kabelbreuk te zijn. Morgen maar eens een nieuw draadje aanleggen, en proberen wat er dan gebeurt.