13 May 2006, 23:12
Meer laswerk
en ââ¬Ës avonds had hij weer bericht:
![[Afbeelding: Afb010.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb010.jpg)
![[Afbeelding: Afb011.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb011.jpg)
![[Afbeelding: Afb012.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb012.jpg)
![[Afbeelding: Afb013.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb013.jpg)
![[Afbeelding: Afb014.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb014.jpg)
![[Afbeelding: Afb015.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb015.jpg)
![[Afbeelding: Afb016.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb016.jpg)
Dinsdag 2 mei was de rest van het plaatwerk binnen en had de lasser een compleet beeld van wat er bijbesteld moest worden. De enige verassing was dus de gevreesde vloerplaat aan de bestuurderskant en de tot nu toe niet uit te halen buitendorpels konden ook via het 850 clublid worden besteld. Zaterdag 6 mei even het plaatwerk naar de lasser gebracht en na een korte inspectie was ook dit plaatwerk goed passend en van prima kwaliteit. De dorpels worden overigens maar voor een klein stukje gebruikt, het gaat de lasser vooral om de vorm.
Zodra er nieuws is, volgt meer 8)
Gr ;D
en ââ¬Ës avonds had hij weer bericht:
De Lasser schreef:Hier wat foto's van hoe het moet worden. Dit is van een dag werk het gaat goed vooruit. Alleen die vloer dat word nog een lacher, die moet ook helemaal nieuw aan de bestuurders kant. Die is echt helemaal rot maar dat heb je wel gezien neem ik aan.
Het voorscherm ga ik proberen te maken maar daar kan ik nog niet zeker van zijn of dat gaat is ook aan de onder kant rot en door, of het moet verwisseld worden met de anderen.
Oja de deuren zijn ook heel slecht en ik denk dat we die ook moeten wisselen.
Verder viel het me een beetje tegen de staat van deze kant had gedacht minder dan de andere kant aan te treffen. Maar ja zo zie je maar, schijn bedriegt.
De koker aan deze kant was op 2 plaatsen slecht voor en achter dus die doen we dan ook maar meteen. De reservewielbak is er uit en dat viel me reuze mee met demonteren.
![[Afbeelding: Afb010.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb010.jpg)
![[Afbeelding: Afb011.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb011.jpg)
![[Afbeelding: Afb012.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb012.jpg)
![[Afbeelding: Afb013.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb013.jpg)
![[Afbeelding: Afb014.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb014.jpg)
![[Afbeelding: Afb015.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb015.jpg)
![[Afbeelding: Afb016.jpg]](http://members.home.nl/genevieve.2/240_Restauratie/Laswerken03/Afb016.jpg)
Dinsdag 2 mei was de rest van het plaatwerk binnen en had de lasser een compleet beeld van wat er bijbesteld moest worden. De enige verassing was dus de gevreesde vloerplaat aan de bestuurderskant en de tot nu toe niet uit te halen buitendorpels konden ook via het 850 clublid worden besteld. Zaterdag 6 mei even het plaatwerk naar de lasser gebracht en na een korte inspectie was ook dit plaatwerk goed passend en van prima kwaliteit. De dorpels worden overigens maar voor een klein stukje gebruikt, het gaat de lasser vooral om de vorm.
Zodra er nieuws is, volgt meer 8)
Gr ;D
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

