31 July 2015, 17:21
Zo afgelopen dagen ook de motorsteunen gebakken.
Ik ben eerst met de rechtse begonnen. Hiervoor heb ik het grote motor-rubber gebruikt van een volvo 240.
Ik ben gewoon begonnen met losse plaatjes. Vergt veel tijd en geduld om de steunen precies pas te maken. Daarnaast heb ik ook geen steunen aan het chassis gelast. Steeds passen en meten, eerst netjes aanpikken dan alles weer los om het vervolgens stevig te lassen en dan weer passen om te kijken of de motor mooi op zijn plek blijft. Bijna geen ruimte, en dan wil het wel eens gebeuren dat er een lasspetter je trui in rolt terwijl je ligt te *****n onder de auto
De tweede steun ging natuurlijk ook iets gemakkelijker dan de eerste.
![[Afbeelding: Foto-RCZSQ4GS-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCZSQ4GS-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-8VPVZWOA-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-8VPVZWOA-D.jpg)
Steun links met een kleine 240 motor-rubber.
![[Afbeelding: Foto-ABTM4SHK-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABTM4SHK-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-JQFNRDT7-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-JQFNRDT7-D.jpg)
Zoals te zien moet alles nog netjes en fatsoenlijk afgelast worden!
![[Afbeelding: Foto-YYOSMQ8U-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYOSMQ8U-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-6XIRACZP-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-6XIRACZP-D.jpg)
Weinig plek aan de linker zijde, steun zit als een soort van brug over het stuurhuis.
![[Afbeelding: Foto-VMVX3VN6-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMVX3VN6-D.jpg)
Motor ligt er echt netjes recht in al zeg ik het zelf.
![[Afbeelding: Foto-ZKMV7OXF-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZKMV7OXF-D.jpg)
Enigste probleem nu is dat mijn carterpan het laagste punt is geworden dus daar zal nog een dikke beschermplaat onder moeten.
Ik ben eerst met de rechtse begonnen. Hiervoor heb ik het grote motor-rubber gebruikt van een volvo 240.
Ik ben gewoon begonnen met losse plaatjes. Vergt veel tijd en geduld om de steunen precies pas te maken. Daarnaast heb ik ook geen steunen aan het chassis gelast. Steeds passen en meten, eerst netjes aanpikken dan alles weer los om het vervolgens stevig te lassen en dan weer passen om te kijken of de motor mooi op zijn plek blijft. Bijna geen ruimte, en dan wil het wel eens gebeuren dat er een lasspetter je trui in rolt terwijl je ligt te *****n onder de auto
De tweede steun ging natuurlijk ook iets gemakkelijker dan de eerste.![[Afbeelding: Foto-RCZSQ4GS-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-RCZSQ4GS-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-8VPVZWOA-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-8VPVZWOA-D.jpg)
Steun links met een kleine 240 motor-rubber.
![[Afbeelding: Foto-ABTM4SHK-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABTM4SHK-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-JQFNRDT7-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-JQFNRDT7-D.jpg)
Zoals te zien moet alles nog netjes en fatsoenlijk afgelast worden!
![[Afbeelding: Foto-YYOSMQ8U-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-YYOSMQ8U-D.jpg)
![[Afbeelding: Foto-6XIRACZP-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-6XIRACZP-D.jpg)
Weinig plek aan de linker zijde, steun zit als een soort van brug over het stuurhuis.
![[Afbeelding: Foto-VMVX3VN6-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-VMVX3VN6-D.jpg)
Motor ligt er echt netjes recht in al zeg ik het zelf.
![[Afbeelding: Foto-ZKMV7OXF-D.jpg]](http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZKMV7OXF-D.jpg)
Enigste probleem nu is dat mijn carterpan het laagste punt is geworden dus daar zal nog een dikke beschermplaat onder moeten.

