10 August 2015, 18:51
Gelukkig is alles weer in orde. Er was niets met de gasinstallatie aan de hand maar er was een vacuumslang lek! Dat is blijkbaar zo gevoelig dat je er niet mee op gas kunt rijden maar wel gewoon op benzine. Het verklaart ook waarom de storing langzaam steeds erger werd.
Ik had voor de vakantie nog wel gekeken of er geen lekken bij het gasklephuis waren maar de vacuumslangen heb ik niet ingespoten. Ik moet er maar eens een studie van maken want ik weet nauwelijks welke slangen er onder de motorkap te vinden zijn.
Voor de rest vroeg de garage er helemaal niets voor ondanks dat ze er ook niet meteen achter waren gekomen. Hulde voor ABK uit Alkmaar!
[Of mag dat niet?]
Is er misschien een moderator die de dit draadje kan verplaatsen naar 'Motor / engine'?
Ik had voor de vakantie nog wel gekeken of er geen lekken bij het gasklephuis waren maar de vacuumslangen heb ik niet ingespoten. Ik moet er maar eens een studie van maken want ik weet nauwelijks welke slangen er onder de motorkap te vinden zijn.
Voor de rest vroeg de garage er helemaal niets voor ondanks dat ze er ook niet meteen achter waren gekomen. Hulde voor ABK uit Alkmaar!
[Of mag dat niet?]
Is er misschien een moderator die de dit draadje kan verplaatsen naar 'Motor / engine'?
Het uitzicht is een stuk beter met de motorkap naar beneden ...
240 GL 1984/3 - B23A - B84_M47 [verkocht januari 2015]
240 GLE 1992/1 [MJ1991] - B230F - M47 [huidige auto]