24 September 2015, 09:49
Gisteravond begonnen met de keeringen aan de voorkant van het blok. Kwam de oorzaak van de olielekkage al snel naar voren.
De keering van de Hulpas, zat dubbel. Zal wel gebeurd zijn toen we die gemonteerd hebben(en toen de keering niet vervangen).
Krukaskeering aan de voorkant zag er goed uit. Maar had een nieuwe liggen dus die er maar ingeperst.
En toen, omdat ik de hulpas-keering niet had, een andere bumper gemonteerd (nieuwe type).
En ondanks dat hij nog ongeveer 10cm moet zakken, de gehele auto(lichtelijk overdreven). Staat het toch wel heel erg goed zo'n oud front met nieuwe bumper.
![[Afbeelding: 6b2773ec28e5b3e986fcc059f6f65fe3.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/24/6b2773ec28e5b3e986fcc059f6f65fe3.jpg)
De keering van de Hulpas, zat dubbel. Zal wel gebeurd zijn toen we die gemonteerd hebben(en toen de keering niet vervangen).
Krukaskeering aan de voorkant zag er goed uit. Maar had een nieuwe liggen dus die er maar ingeperst.
En toen, omdat ik de hulpas-keering niet had, een andere bumper gemonteerd (nieuwe type).
En ondanks dat hij nog ongeveer 10cm moet zakken, de gehele auto(lichtelijk overdreven). Staat het toch wel heel erg goed zo'n oud front met nieuwe bumper.
![[Afbeelding: 6b2773ec28e5b3e986fcc059f6f65fe3.jpg]](http://images.tapatalk-cdn.com/15/09/24/6b2773ec28e5b3e986fcc059f6f65fe3.jpg)
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

