19 November 2015, 17:17
Barracuda_82 schreef:ThanksEn ik ben niet bang dat je me stalkt hoor. Ik had al een vermoeden dat je het wel op zou gaan zoeken
De Subaru was mijn eerste wrap, de Mini de tweede. Ik heb hem gewrapped met 3 verschillende folies (wit, goud en rood) van KPMF welke ik gekocht heb bij MDP Supplies in Engeland. De banen zijn met knifeless tape gemaakt. Alle logo's en teksten zijn door een vriend van me gesneden (cheapstickers.nl) en de geprinte stickers (rothmans logo op de kap en nog wat kleine stickers) heb ik weer bij een ander bedrijf besteld. Het ontwerp van de hele auto is van mijn hand.
Een Jon Olsson wrap was bij mij ook nog een tijdje een optie, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb gezien dit tegenwoordig veel gedaan word en je het zelfs als optie op een Audi kan bestellen. Niets mis met het ontwerp, maar ik ben graag "uniek".
Was ook mijn idee toen ik de 245 van mij kocht (en toen reed Jon nog met z'n lambo en was hij zijn R8 aan het bouwen). Nu is het inderdaad beetje afgezaagd, maar Metallic Paars (zo is mijn 245) met Witte/Grijze/Zwarte camouflage vlakken staat gewoon goed. En dat in combinatie met een echte vierkante dakkoffer, dat moet vet staan. Ik heb het ooit wel eens gephotoshopped, maar kan ik zo niet vinden op mijn PC.
En daarnaast heb ik nog hele andere dingen aan mijn hoofd
, want inmiddels staan beide 240's van mij al een maand stil (245 Turbo moet ik een nieuw stuurhuis onder bouwen en de 242 hebben we een coiloversetje voor klaar liggen en moet een M90 bak onder aangezien de m46 overleden is. dus werk zat
). Maar serieus gave Mini!
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo

En ik ben niet bang dat je me stalkt hoor. Ik had al een vermoeden dat je het wel op zou gaan zoeken