20 November 2015, 23:19
Heb in het verleden een S60 D5 uit 2003 gehad en daarna een S60 2.4D uit 2005 gekocht, waar ik nog steeds in rij. Ik probeer er 500.000 mee te rijden en dan wordt het wel weer tijd voor een nieuwe. Maar wat is nou een goede vervanger voor mijn S60? Ik heb nu het idee dat er geen andere auto is die zo betrouwbaar is en motorisch zo goed als de S60.
Zat te denken aan een V50 2.0D. Maar rij je daar ook met gemak 500.000 km mee? Ik hoorde dat bij de V50 1.6D de turbo vaak kapot gaat en dat er vaak nog andere problemen zijn, klopt dat?
Verder heb ik nog aan een BMW 3 serie zitten denken, maar weet niet of dat een goede uitstap is, omdat het onderhoud daarvan een stuk duurder zal zijn gok ik....
Ben benieuwd wat de ervaringen/meningen hier zijn
Zat te denken aan een V50 2.0D. Maar rij je daar ook met gemak 500.000 km mee? Ik hoorde dat bij de V50 1.6D de turbo vaak kapot gaat en dat er vaak nog andere problemen zijn, klopt dat?
Verder heb ik nog aan een BMW 3 serie zitten denken, maar weet niet of dat een goede uitstap is, omdat het onderhoud daarvan een stuk duurder zal zijn gok ik....
Ben benieuwd wat de ervaringen/meningen hier zijn