22 November 2015, 12:31
Arn02 schreef:Is zo'n ding eigenlijk nog instelbaar qua hoeveelheid bekrachtiging? Omdat de overbrengingv an het stuurhuis berekend is op spierkracht. Teveel is nl. ook een ramp wat mij betreft.Zit een mooi potmetertje op, ik ga iig zoeken naar genoeg gevoeligheid.. Mogelijk nog zoiets als twee uiteindelijke standen, uit en stad of een een beetje en stad.. (Een keuzeschakelaar..) Waarom eigenlijk..? Mijn gewrichten zijn nog iets ouder dan die van de auto, echter lastiger uitwisselbaar..
Wel tof dat je dit inbouwd. Ben ook erg benieuwd naar je ervaring tzt.


![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)